ne ne ne ne .. kabel ti je vodilo in glavni point pri povezavah tako pri
utp in koax..
dober kabel dober prenos ...
seveda ni kabel vse pomembno je tudi kako ga polozis .. v .. kamorkoli ze
.. in seveda konektorji
jaz imam ogromno povezav po 100 m in tudi vec pa vse deluje.

pri koaxu je pa se najbolj vazna debelina-kvaliteta -- in glede na to
dusenje ..
lp,
Tomaz

Одговори путем е-поште