On Sun, 2 Jan 2000, Rok Papez wrote:

> - Ales, ali imas kaksne slike, ker si jaz ne predstavljam ravno najbolje te
> porazdelitve....  Bi se ti morda dalo zadevo malce narisati z xfig ali gimp-om?

Strasno dolgo je trajalo, da sem koncno uspel malo premeriti prostore in
narisati skico, ki jo prilagam temu mailu. Na skici so vse mere zaokrozene
na 0,5 m pa se to je treba vzeti malce z rezervo, recimo +/- 7%.

> - Solske mizice so v redu, samo da niso za prve stiri razrede osnovne sole. ;)

Niso. Tukaj prevladujejo ljudje tam nekje med 13. in 17. razredom, ce bi
steli kar naprej od 1 dalje. :-)

> - Glede parkiranja pa bi bilo dobro imeti rezervirano nekaj parkirnih mest
> zaradi dostave HW-ja. Za obiskovalce namestitvene delavnice bi bilo super
> organizirati "dostavno" mesto, kjer lahko parkirajo, odlozijo opremo, najdejo
> parkirisce nekje drugje in se nato vrnejo.

To bo tezko. Verjetno bi slo, ce bi parkirni prostor kdo ves cas od
zgodnjih jutranjih ur dalje temeljito pazil.

> - Ales... kaksno je stalisce FERIja do nas? Ce so bolj tako tako je imho bolje
> da gremo v Pekarno kot pa da jim "tezimo". Lahko bi jih malce podrezal ces...

Zaenkrat se ni znano, ker jih nisem se nic vprasal. Najprej bi rad
potrditev od LUGOSa. Ne bi namrec rad, da bi se dogovoril za prostore,
FERI bi nam uporabo celo odobril, potem bi pa LUGOS rekel, ne hvala, ne
rabimo vasih prostorov...

> Prednosti Pekarne:
> - Prostor

Sicer v zivo Pekarne se vedno nisem videl, ampak po tem, kar se je vmes
dalo prebrati na LUGOS listah, je to zelo dvomljivo.

> - Ali obstaja na FERIju interes sodelovati v kaksnem taksnem projektu? (Ne v
> smislu: "dobr no.. pa dejte.. samo ne tezit"; ampak resnicno, da jih zanima
> sodelovati).

Kot pravim, zaenkrat se ni znano.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
Faculty of EE & CS          |           [EMAIL PROTECTED]

Skica avle in velikih predavalnic na FERI

Одговори путем е-поште