Zivjo,

mam en problem, oziroma vec.
Nevem zakaj ampak kar naenkrat, mi nenajde nobenga fajla vec oz. liba.
Naprimer hocem instalirat gdbm, pa ko dam ./configure, mi zacne tezit
da nenajde system hosta, ok dobr nastimam host, potem pa mi zacne
tezit da nenajde dolocenih fajlov, oz, povsod pise "no". Pa te fajli
so, pa to ni samo pri tem gdbm, povsod pri vseh programckih.

Kaj nej bi to blo??
Pls, help....

Lp, DoDy

--
                                                             //dody.eu.org/
Domen Semolic - Sencur, Slovenia                                [EMAIL PROTECTED]

Одговори путем е-поште