Hoj !

Dedek mraz me je razveselil z Eizo LCD monitorjem (L66). Takoj sem opustil obisk pri
optiku:
prehod z monitorja me spominja na prehod s Spectruma+TV na hercules monitor na PCju....
VGA je Matrox Millenium, SW je Slackware 7.0 z 2.2.13 kernelom. V framme-bufferje se
nisem spuscal.

Problem:
zadeva ima 1280*1024 pixlov. To dela lepo pri Xih in svgalibu.
Ce spremenim resolucijo, se slika ustreznoz manjsa: obicajni 640*480 zasega samo slabo
cetrtino zaslona. Jaz pa 90% casa v konzoli... Xterm ni cisto prava resitev. Ceprav
dela OK.

Meni se zdi smiselna resitev, da v 640*480 za vsak pixel iz PCja naredi 4 na zaslonu,
in tako
spravi obicajnih 640*480 na 1240*960 kar je skoraj prava velikost.
Zal monitor tega sam ne zna... (mogoce bi bila taka slika posem neznosna, ampak..).

Kako bi kernel spravil, da na monitor posilja 1280*1024 ?? Preiskusal sem vga=ask pri
bootanju,
pa ni nic uspelo. Grepanje po man/howto tudi ne. Na vsak nacin vztraja na 640*480 in
pika !
Pri tem naj ostane na 80*25 ali kaj podobnega.

Kak nasvet kako to resiti ali kje iskati resitev ?
Vse kar sem bral o LCD+linux se nanasa na laptope...

Lep pozdrav,

Iztok

Одговори путем е-поште