* On 03-02-00 at 08:52 Blaz Podrzaj ([EMAIL PROTECTED]) wrote:
+----Here quoted text begins----+

> Fora je v tem da je za FatXXX direktorij BdFDg isti direktorij kot bdfdg,
> direktorija pa ne moreš preimenovat samega vase. Po moje :)
+----and here the quote ends----+
A samo za direktorije je tako? Ker datoteke mi preimenuje bp. potem bi morla
nekako imeti drug pravilo za direktorije - da ga premakne nekam drugam in nato
preimenuje nazaj na njegovo lokacijo - tako da nebi pisal sam nase - samo v
mojem error message-u mi ni rekel, da ga pise sam nase, temveč takole:
dir1/dir2 canno move to /dir1/dir2/dir2   oz. nekaj podobnega.

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], [EMAIL PROTECTED], http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger [EMAIL PROTECTED]

Одговори путем е-поште