* On 05-02-00 at 19:44 Igor ([EMAIL PROTECTED]) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> moj predlog je malo daljsi...
> toda, hey.... deluje
[...]
+----and here the quote ends----+
Zadeva na linux-u dela, vendar sem hotel datoteko prenesti z linux-a na M$ Win
sistem, kjer pa ta postopek zal ne deluje :(

Laptop je tudi ravno dovolj defekten, da mi preko paralelca ne uspe niti
plip povezava, ki na drugem starejem laptopu deluje odlicno.

Obstaja morda se kaka druga varianta (na laptopu imam sicer instalirano cygwin
okolje, vendar mi cat file1 file2 > novfile vedno naredi le datoteko veliko
tocno 1261 byte-ov.

Bostjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], [EMAIL PROTECTED], http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger [EMAIL PROTECTED]

Одговори путем е-поште