Hi,

Sicer se s tem nisem ukvarjal in niti ne razumem kaj tocno zelis, vendar ti
kot radioamater lahko povem sledece:
1. ce zelis samo poslusati in informacije, ki jih slisis obdrzis zase je
legalno
2. ce pa zelis oddajati pa je stvar povsem drugacna (potrebujes vsaj
radioamaterski izpit, potem v nekaterih primerih tudi zakupljeno freq, ...).
Za delo na freq glej tudi radioamaterske strani, obvezno pa si preberi
hamspirit (kodeks za delo s freq).

P.S.
Tudi poslusanje nekodiranih vladnih freq ni prepovedano (ni pa tudi posebej
dovoljeno!), vendar slisanih informacij ne smes zlorabljati (razlog:
gl.hamspirit).

Ce sem ti s tem kaj pomagal, sem zelo vesel!

Uzivaj!

Lp, Mitja Z., Mickey

Одговори путем е-поште