Zivjo!

Zanimajo me backup enote, ki delujejo pod linuxom, imajo zmogljivost nekje
med 5 in 10GB (nestisnjenih) podatkov, imajo SCSI vmesnik, delujejo
zanesljivo (tudi sam shranjevalni medij naj bi bil cim bolj obstojen), so
enostavne za namestitev in uporabo, so hitre (pomembno predvsem pri iskanju
arhiviranih datotek) ter ne stanejo prevec (recimo okrog 100.000 SIT).
Zanima me tudi kdo jih pri nas prodaja (na osebno posto, da ne bo kaksne
reklame).

LP, Brane.
--
                        __    |\_/|    __
                       /  \_  |` '|  _/  \

Brane Leskosek
Junior Research Fellow

WHO Collaborating Centre
University Medical Centre
Department of Ob/Gyn
Research Unit                         Big brother is watching you!
Slajmerjeva 3
SI-1000 LJUBLJANA
SLOVENIA
tel/fax: +386 (0)61 315 328