Moj problem je v tem, da ne morem trajno namestiti Slo tipkovnice.
Moj postopek je sledeč:

Ker mi v datoteki     /usr/X11R6/lib/X11/xinit/xinitrc      kaže , da se mora moj Xmodmap nahajati na tem istem direktoriju, sem Xmodmap.sl.pc102 skopiral na dotični direktorij in preimenoval v Xmodmap. Vendar ob ponovnem zagonu X serverja tipkovnica ostane nespremenjena. V kolikor pa ročno naložim tipkovnico stvari delujejo brezhibno. Smatram, da se ob zagonu X serverja XINITRC ne zažene previlno (če se sploh), sam pa le-tega ne znam preveriti.

Hvala za odgovore in odpustite mi v kolikor je moje vprašanje nespametno.
LP

Одговори путем е-поште