* On 10-02-00 at 15:20 Branko F. Gračner ([EMAIL PROTECTED]) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> prvo se logiraj v winse z validnim (samba) geslom. pa ti ne bo več moril s
> tem. pa btw, a obstaja tvoje username/geslo v smbpasswd ?
>
> Pozdrav, Brane
>
> Branko F. Gračner
> <[EMAIL PROTECTED]> www.edico.si
> PGP Enc. Key: finger [EMAIL PROTECTED]

+----and here the quote ends----+
Ja to je vse bilo v redu tudi geslo in pass na win masini sta bila identicna
tistemu na linux masini (smbpasswd ter passwd), pa je kljub temu nekaj stekalo,
problemu sem se zacasno izognil tako, da sem presaltal nazaj na sambo 2.0.5a
(prej je bila tu samba 2.0.6).

Boštjan
--
 Boštjan Müller [NEONATUS], [EMAIL PROTECTED], http://surf.to/NEONATUS
 RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger [EMAIL PROTECTED]

Одговори путем е-поште