Zdravo majstri!

Zanima me, kje lahko kupim zgoraj omenjeno knjigo. Spraševal sem že direktno na Lugos-u, pa pravijo, da je že vse razprodano.

Pa zanima me tudi kje bi našel postopke za instalacijo različnih perifernih naprav kot so modem, scaner, FM karta, CD RW itd.

Saj vidite, da sem čisti začetnik z Linuxom (čisto drugače pa je z Gatesomvim čudom, z katerim se službeno ukvarjam (serviser-sistemec), Linux je ŽE in ZAKON in zato se ga moram malo pogledat, ker je res zanimiv, čeprav kar precejkrat zakompliciran kot 100 hudičev).

Prosim za odgovore!

Hvala!

Dejan

Одговори путем е-поште