Howdy!

On Mon, 21 Feb 2000, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. wrote:

> Mislim, da ti bo preko UTPja delalo boljse kot ce bos uporabil BNC (na
> daljavo), BNC kabel prenese sicer mirno daljavo tja nekako do 100-150m,
> medtem ko UTP ne bi smel imeti problemov na tako daljavo, prav tako je lazje
> razprest UTP mrezo kot BNC... Jaz imam problem pri BNCju v svoji hisi, kjer
> imam preko 250m kabla in mi v primeru da mi na enem krilu manjka racunalnik
> ne deluje celotna mreza, pri UTPju se temu izognes (ringu)...

Kar se dolzin tice, je takole:

Coax: najvecja dolzina segmenta je 180m, v eni mrezi je lahko najvec 5
      segmentov. Segmenti so povezani s HUBi. Od teh 5 segmentov imas
      lahko racunalnike na najvec 3 segmentih, dva segmenta sta ti.
      povezovalna segmenta.

UTP:  najvecja dolzina segmenta je 100m, na enem segmentu sta dve napravi
      (tipicno racunalnik in HUB/switch). Med dvema koncnima racunalnikoma
      imas lahko najvec 4 HUB-e.

V obeh primerih ni nic receno o switchih. Menda se steje, kot da switch
razdeli mrezo na dva dela, saj so tiste omejitve o najvecjem stevilu hubov
tam najbrz zato, ker vsak HUB vnese nekaj casovnega zamika in bi preveliki
casovni zamiki pomenili napake pri detekciji colisionov.

Vsekakor je pa najboljse potegniti optiko (dovoljene so bistveno vecje
razdalje, prenapetostna zascita).

Peace!
  Mkx