From: Janez Dovc
Sent: Monday, March 06, 2000 10:07 PM
Subject: Re: [ LUGOS ] jedro again

Konco mi je uspelo prevajanje(kriva je bila nastavitev v BIOS-u za ram ns70 moj ram pa je ns60).
Skopiral sem bzImage v /boot in v lilo.conf nastavil pod. Problem je da se sistem ne zazene.
Zanima me kako bi lahko nazaj popravil lilo.conf da bi se zagnalo staro jedro. Na voljo imam
seveda samo boot(disketo s katero sem instaliral linux).

    Na sumu imam, da si potem, ko si vse popravil pozabil pognati /sbin/lilo. Sistem se potem ni zbootal, ker si stari kernel povozil, nisi ga pa nalozil. No ja. Kar ti je storiti je to, da uporabis tisto disketo. Zdej ne vem, kero distribucijo imas, ampak ce imas redhat mislm da clo obstaja en rescue disk. Pri slackware pa mas boot pa root disketo. Ko bos zadevo zalaufu mounti particijo mount root=/dev/hd** - tuki pac dodas svoje zadeve. In ko bos zmountal pozeni lilo.

Upam, da bo pomagalo.

lp

janez

Одговори путем е-поште