imam novo razlicico mandraka 7 in imam tezavo s scasi controlerjem od adapteca in sicer ko sem instaliru linux je instalacija stekla tekoce in tudi scsi controler mi je prepoznal, vsaj tako sem mislu, ko pa se je instalacija koncala in se je sistem zresetiru se je zacel nalagat linux in pri hradware detection mi je vrgl na zaslon new hardware found SCSI controler itd. in v tem oknu sem moral vpisti kje se nahajajo RPM packagi za mandrake ko sem to vpisu je napisal LOADING INTO RAMDISK in tako zatem RAMDISK ERROR al neki tazga, ce pa sem pri hardware detection dal preprosto CANCEL se pa je sitem obesil TAKO DA SE MI V OBEH PRIMERIH OBESI ALI ZASTEKA IN POMAGA SAMO RESET

Prosim a ve kdo kako nj zrihtam tole zadevco, aja scsi controler sem ze tud dal ven pa sem moral se vedno vpisat kje se nahajajo rpm packagi

HELP
Alen.