Pozdravljeni.
Zahvaljujem se vam za odgovore.

Za ukaz menu config (menuconfig ali drugo), mi Linux pove, da ne najde ukaza, ne glede na to, da se nahajam v /usr/src/kernel.

Aha spomnil sem se se nekaj. CDrom lahko mountam samo, ce racunalnik dvignem iz diskete, ker mi drugace pove, da ne podpira iso .... Ce bi znal se to zrihtat, da bi se mi pri zagonu nalozilo, bi si delo veliko olajsal.

Ce mi kdo lahko zrihta kaksno Linux distribucijo, ki vsebuje Kernel 2.2, naj mi prosim maila na [EMAIL PROTECTED] , da ne bomo po nepotrebnem "onesnazevali" liste.
Vnaprej hvala.
Pozdrav

Одговори путем е-поште