Evo, uspel sem si zrihtat RH6.1 in jih seveda takoj tudi instalirat. Problemi so se seveda pojavili takoj.
1. Instalacija je bila uspesna sele cetric. Tri krat se je ustavila kar sama od sebe. Prvic RH ni nasel nekega charseta, drugic in tretjic pa je bil razlog nek drug. Nazadnje mi je ratalo, ker sem instalacijo "oklestil" na minimalno stevilo komponent.
2. Ko je bila instalacija uspesno koncana, sem seveda moral racunalnik ponovno zagnati. Spet problem, sredi reboota se proces ustavi in pravi "unable to open initial console".
3. Vzamem prej narejeno zagonsko disketo, resetiram skatlo.... Boot virus found!!! Ker nimam nobenega protivirusnega orodja, kliknem preskoci opozorila in koncno dvignem sistem. Ali ve kdo kaj vec o tem, mislim na odstranitev virusa, ce to sploh je virus in kako naj zrihtam bootanje brez diskete, saj mi je zadeva do zdaj delala z loadlin, ker mam se win98 gor, brez tezav.
4. Kje naj v Linuxu povem modemu naj ne caka na znak centrale (X3), uporabil bi kar interni program rp3. Saj veste kaj mislim, modem se pripravi na klic, potem pa se ne zgodi nic.

Opravicujem se za toliko vprasanj. Glede na to, da sem verjetno edini uporabnik Linuxa 15 Km naokrog ste mi vi edino upanje. Ogromno how-to in faq datotek sem prebral, tudi kjige, to pa seveda ni nic v primerjavi z nasvetom izkusenega uporabnika.
Najlepsa hvala v naprej!

Одговори путем е-поште