ce se ne motim je bil ta slovar lisp ali slip ali neki takega. Dvomim da
ga bos se kje dobil saj je to ze zelo staro.

lp, tilko

               Tilko alias Tilen Kranjc, student of GimVic
                         tel.No.: +386 61 744 073
            GSM: 041 889 133; email:[EMAIL PROTECTED]
My wife have root privilegies on me! ;-]

Одговори путем е-поште