Vcasih ko sem laufal vmware na linuxu (freebsd sem mel v oknu :) se mi je
zgodilo da so x-si totalno zmrznili da ni delala miska nic se ni premikalo
vech ... cntr-alt-backspace, druge konzole  nic. ce sem se telnetal na
masino je vse delalo ni pa blo videt da bi sploh laufal X server. Ce sem
takrat iy telneta zagnal x-se na pravi display se je spet vse zacel
premikat s tem da se vedno nisem vec mogel v konzole + da je cez 2h
sigurno spet freeznal. Pomagal je samo reboot. No zadnic sem mel X-e
zagnane ko sem se telnetal noter na masino in sesul xfst font server, ki
ga je seveda X-server uporabljal in je enako zamrznil (vem, da sem si sam
kriv).Zanima me Ali je ze kdo resil kdaj racunalnik iz taksne situacije
ne da bi rebootal  ?
aja ce sem zamenjal runlevel tud ni blo nich boljs (probal sem vse nakoncu
tud 6 :)

Hvala za morebiten odgovor.

Одговори путем е-поште