OK, najprej - naj grejo reply na tole v lugos-bla ali lugos-help.

> Kolikor sem sam uspel ugotoviti, sta se za moderatorja oklicala g.
> Horvat in g. Papez.
OK, tole pa ni fer. Lahko namrec pride do diskriminacije oglasevalcev.

Jaz sem mnenja, naj se ponudbe ze zaposlitev posiljajo na [EMAIL PROTECTED],
pri cemer se filtrirajo po subjectu, ki naj vzebuje Zaposlitev
in naj se potem fw-jajo na lugos-list.

Ostali oglasi naj gredo na male oglase na webpage-u.

Zakaj taka komplikacija ? Ne zaupam moderatorjem. Moderatorji so ljudje
in ljudje so po obnasanju vecinoma sebicni prasci, ki bodo, ce jih primerno
spodbodes delali skodo. Tako bi lahko moderatorja v primernih okoliscinah
vrgla stran kak mail iz razlogov, ki se komu ne bi zdel fin in bi imeli
na listi spet takle junk.

Se en predlog za pravila: vsaka organizacijska debata, katere thread preseze
5 mailov, naj gre v lugos-bla.

Tole mi gre namrec ze precej na zivce.

Одговори путем е-поште