* On 03-04-00 at 19:30 Ales Kosir ([EMAIL PROTECTED]) wrote:
+----Here quoted text begins----+
> Ali lahko programu vnc na oknih dopoves, naj kot dodatni strežnik za
> pisave uporablja še kakšen drug strežnik, ne samo oken? Če lahko dodas
> tak streznik, potem navedi njegov ime, ki bo zelo verjetno nekaj takega:
> tcp/gizmo:7000. Gizmo je ime tvojega sistema s streznikom za pisave X. Se
> veda mu rečeš drugače.
V oknih ne mores nastimati nicesar razen gesla in par stvari, ki nimajo veze s
tem, tako da s tem ne bo srece :(

> Če to ne bo šlo, poskusi kje programu vnc dopovedati, naj uporablja
> pisave *New (CourierNew, TimesNewRoman...). Bolje ti ne morem svetovati,
> vnc poznam le v Unixu.
Te pisave naj nastimam na linux-u? Ali se to da na unix-u? Ce se kako? Mislim,
da je paket za linux in unix enak. Ko sem gledal po dokumentaciji na netu nisem
zasledil nicesar, razen tega, da se avtor z vprasanjem charsetov trenutno ne
ukvarja ...
> Lep pozdrav,
> Ales
+----and here the quote ends----+