> A si ti malo zajedliv ali kaj? Ali si slep, ali pa mimo monitoja gledas ko
> beres maile! A sem napisal da pride do INIT: can not load rc.S and rc.M? A
> ti naj po marsovsko razlozim oziroma s svizcem pa s folijo, ker ocitno
> potem bos ti ta problem resil in notime...

Ja no jaz bi rekel, da nimas navedenega interpreterja. Seveda ti je to tako
ocitno, kot je ocitno, da se CD mounta in bos uzaljen, ker ugibam na daljavo,
kaj je narobe s tvojim Slackom (katerega nisem videl od blizu od 3.6 dalje),
da bi ti _morda_ pomagal.

Ce tukaj nimam prav, bi bil hvalezen, ce bi mi nadaljnje flame
posiljal na lugos-bla.

Mimo njive - a je mozno, da ti ga init serje ? Mogoce bi recompile
pomagal ?

Одговори путем е-поште