Sent: Thursday, May 25, 2000 7:06 PM
Subject: [ LUGOS ] Web, email, ftp server

Kako in s cim bi lahko s pomocjo linuxa naredil svoj web server, na katerem bi oddajal prostor recimo po 10mb in imel moznost email serverja ter ftp dosto, s cim se to da naredit in katera distribucija linuxa je najboljsa za te zadeve prosim ce obstaja kje kaksna pomoc oz stran mi jo napisite

Одговори путем е-поште