Hojla!

On Wed, 31 May 2000, Simon Golicnik wrote:
> Ja nalaganje dela ok, le pri vsakem shranjevanju mi zajamra:
> JPEG parameter struct mismatch: library thinks size is 372, caller
> expects 376
> libjpeg je libjpeg.v6b ta je tudi na ftp.gimp.org, poleg tega pa s tem
> v 1.1.22 nisem imel problemov.

Aha. O tme problemu je govoril že nekdo na #gimp.
V svojem poročilu o napaki (http://bugs.gnome.org/db/12/12559.html) bi
lahko povedla še kaj več o svojem sistemu.

Torej:
OS, verzija, jedro
knjižnice libc
Pa mogoče še kaj kar lahko v osnovi vpliva na delovanje Gimpa.
Na kakšen način prehajaš z verzije na verzijo (patch, recompile,
./configure? make clean?) - mogoče so krive stare .o oz. .lo datoteke.

        Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Одговори путем е-поште