Sent: Tuesday, May 30, 2000 2:40 PM
Subject: Re: [ LUGOS ] X-kde-gnome-prikazovanje zaslonov

Se nekaj:
Ko butam linux mi po butanju prikaze "lynx login:", to je vse lepo in prav. Potem pa
mi vrze na zaslon še:
-->
switching back to runlevel 3
INIT: Switching to run level:3
INIT: Sending processes the TERM signal
Starting pcmcia [OK]
Starting linuxconf [OK]
<--
Nato dam Enter, in mi pokaže
-->
lynx login:
<--
Kar jaz vem tega nebi smelo vn metat po prikazu "login:".
Pa nikakor mi ne uspe pognat graficne prijave.
Xconfigurator sem pogal in dal, da mi po butanju zazene x-e,
ampak nic od tega. switchdesk-kde mi deluje dokaj O.K..
LP,

Ales

P.S.: upam, da vas ne motita ta dva znaka: (--> in <--), nisem vedu kako bi označil tisto kar mi vrže ven.
Če ima kdo boljši način, bi ga prosil, da mi piše na privatni email, ali pa tudi na listo, da bodo še drugi videli.

Одговори путем е-поште