Yo!

On Fri, 2 Jun 2000, Tori Andraz wrote:

> SCSI diski imajo operacijo spindown ... vsaj vsi moji sigurno (ker jih
> slisim)
> v windowsih lahko to manualno naredim, sem 99.9% preprican da je isto
> mozno v linuxu

Jasno, vsi SCSI diski imajo spindown instruction. En tipo je naredil
kernel patch in se dva progija (scsi-stop/start) in zadeva je ekvivalent
hdparm-u. Ta patch mora biti na kernel.org nisem pa siguren, niti ne vem
kako dalec je zadeva, jaz imam za kernel 2.0.35 nekje na enem CD-ju. Itak
pa nisem patchal kernela ampak sem si prevedel samo tista dva programcka
za spindown/up. Ce se mi ne da vec poslusat HD-ja ga lepo rocno ugasnem.
Jasno sam se ne bo prizgal nazaj niti v primeru soft reseta...

lp,B

Одговори путем е-поште