Zanima me ce je komu uspelo instalirati linux prek FTPja?
Sam sem poskusal tako, da sem na eni od masin (z Win98) naredil streznik
(FTP) s prog Serv-U in userju dodelil dostop do CDRom enote.
Vendar se instalacija potem vedno ustavi, ko hoce install program dostopat
do podatkov na drugi strani (na FTPju). Javi napako: "Unable to retrieve the
second stage ramdisk: File not found on server".
Mislil sem da je kaj narobe z CDjem kjer je posnet linux in sem poskusil se
dve drugi distribuciji (SUSE 6.0, RED HAT 5.0, MANDRAKE 6.0) vendar vedno
isto. Potem sem mislil da je problem v FTPju in sem FTP naredil na drugi
linux masini, vendar brez uspeha. Se vedno mi izpise to. Masina ima 40 Mb
rama, 2Gb disk,cyrix proc (200Mhz), s3 graficna, ne2000 kompatibilna brezna
kartica (se kaj pomembnega?).
Bral sem tudi arhiv lugos liste in zasledil, da je nekdo ze imel podoben
problem in ga je resil. Ne vem tocno kako.. mislim da je dal CD z
distribucijo linuxa v linux masino.. pri meni to odpade.. imam SCSI
komponente in imam problem z njimi pod linuxom (pustimo to). Zanima me ce
ima kdo kaksno idejo kako resiti problem?

Najlepsa hvala za odgovor.

Jurij

Одговори путем е-поште