At 10:48 07. 06. 00 -0400, you wrote:

>Vsake toliko casa mi zacne firewall teziti da je ETH1 Timeout.
>Ko se to zacne dogajati, nobena od masin na eth1 ne vidi firewalla.
>Ko restartam network na firewallu ( /etc/init.d/network restart -> in
>your face BILL GATES), stvari spet delajo.

Ce imas noter 3c905 -> zamenjaj driver. Stari driver ima dolocene probleme
pri vecijh kolicinah prenosov in na koncu zablokira kartico.. Ce ga ujames
nekje "na sredini" je pset vse uredu. Ali popatchas stari dirver, ali pa
das gor tistega od 3COMa. Zadeve so bile ze tle notr, prav tako pa podrobno
o tem najdes na bugtraqu.

Hob

Одговори путем е-поште