>Zanima me, kaj lahko s team naredim v smislu mreže. Torej, na boljšem
>racunalniku ostaneta Linux in windows. Ta naj bi bil kot workstation. Ta
>drugi pa kot nekakšen server (je sploh dovolj mocan??) Stvar bi povezal v
>mrežo.
Sure, masina je primerna, ce ne celo premocna :)) BTW, koliko ma RAMa ?

>Ali se bosta windows in linux v mreži normalno razumela?
Jep. Na pure linux masino vrzes sambo, pa kak ftpd, skratka, kar rabis...
Pa seveda IP Masquarade (ko gradis kernel).

>Na katerega naj prikljucim modem? Ali modem prikljucim v huba? Želim da se
>mi avtomatsko poveže, ko grem na internet.
Na ta server priklopis ISDN modem (na hub ga bos tezko), pa nastimas pppd
z demand opcijo, tako da ko hoces z druge masine v web, le-ta pozene modem
in ga po uporabi ugasne.

>Je še kaj, za kar ne vem in bi moral?
Vsekakor preberi kak HOWTO (Networking, IP Masquarade, ..)
Najbolje, da se zadeve lotis, pa potem s problemi stopis na listo.
Je prevec zadev za povedat.

Ajde,

grega.

Одговори путем е-поште