Zelo dobri so original EPOX adapterji (samo mislim da jih Megahit nima več). Prav tako pa so odlični tudi MSI adapterji. Ima pa tudi Toptex sedaj zelo dobre adapterje za Copermine in Celerone.
LP
-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED]]On Behalf Of jurij rakun
Sent: 11. junij 2000 18:28
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

Kako pa je z delovanjem Epoxove plosce KP6-BS pod Linuxom?? Povzroca kake probleme?

Hmm.. Glede delovanja pod Linuxom nimam tolk izkusenj.. Stvar sicer imam doma (Dual celeron 366), vendar imam mal problemov z adapterji, mislim da sta abitova in sem ju moral "mal" priredit ;)) (takrat v SLO se ni bilo taksnih, ki bi delovalli v dual nacinu). Problem je v tem, da enkrat najde dva, enkrat sam enega, vcasih se pa sploh ne boota. Problem je ker zraven adapterjev ni bilo bilo tistih plasticnih delov, ko se adapterji pritrdijo gor (upam, da me razumete kaj mislim.. ne vem kok se rece)pa imata adapterja mal hoda sem in tja in ko prestavlam racunalnik, se velikrat zgodi, da moram odpirat masino in naravnat adapterja... grrr...

Imaa kdo podobne grenke izkusnje?? Se dobijo pri nas sedaj adapterji, ki ze prez poseganja delujejo? ;)

Ali je mogoce to Epoxovo ali pa ABIT BP6 plosco opremiti z razlicnima procesorjema?? (npr. Celeron 366 in Celeron 500 ali celo Celeron 500 in AMD XXK)

Dvomim!

Upam, da sem kaj pomagal. Lp,

Jurij

Одговори путем е-поште