Hojla!

On Mon, 26 Jun 2000, Dejan Klancar wrote:
> Glede Telesove 16.3 sem jih imel priliko vgraditi kar nekaj predvsem
> "bogatim" podjetjem in sicer cena se je vrtela okrog 25.000 SIT pred
> približno pol leta, mogoče malo več. Kartica baje res dela pod Linuxom OK,

25kSit je za navadno ISDN kartico kar malce preveč. Te kartice so cele
na enem samem čipu, ki je klon Siemensovega čipa HSC (ali nekaj takega),
tako da ni potrebno izumiti tople vode. Ali pa se morda motim?

        Miha...

 - Miha Tomšič --- C. na postajo 55 -- SI-1351 Brezovica pri Lj. --- SLOVENIA -

Одговори путем е-поште