On Mon, Jun 26 2000, Uros Podkriznik wrote:

> Zanimalo me je ce so_reuseaddr socket option zares deluje...
> Testiral sem s sock programom.
>
> sock -A -s port       # -A -> uporabi SO_REUSEADDR
>                       # -s -> server
> sock -A -s 127.0.0.1 port
>
> Pri ta zadnjem sem dobil address already in use error. Vse skupaj sem
> poskusil na FreeBSD in tam je stvar delovala. V cem je problem?

Seveda da deluje samo ti zadevo pomoje narobe razumes. Ideja
SO_REUSEADDR je v tem da deluje v kombinaciji z listen() in
accept(). Svetujem da pogledas kako deluje katerikoli daemon
ki poslusa na TCP/IP portu. Za tisti tvoj poskus s sock
programom je pa tako da ko s close() zapres socket nekateri
operacijski sistemi port se nekaj casa drzijo v stanju
CLOSE_WAIT in ga spet lahko uporabis sele ko pretece dolocen
cas. Ponavadi se to zgodi ce program nasilno prekines (kill -9)
in ne more lepo pocistiti za sabo.

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Одговори путем е-поште