Zivjo!

Imam Slacware 7.0 in ko se si nastavljal ppp za internet sem meu kr neki tezau.
Delu sm z pppsetup, ki pri slacku pride zravn, ki ti kao nrdi ppp povezavo. Modem mi dela in normalno klice samo ko v pppsetup nastavim vse in pozenem ppp-go, ko se konekta mi napise Conection script failed.
Jes ne vem kaj sm naredu narobe, ker v pppsetup sem nastavil takole:

izzbral sem skript povezavo ne PAP in se neko drugo, ne vem sedaj napamet
-prvo sem napisal tel. stevilko
-potem imam moznost da nastavil initialization stringa( to sem pustil kar pri miru ker sem si v minicomu use ze nastavil)
-potem sem vpisal domain name serverja
-IP/DNS stevilke
- na zadnje sem moral vpisati kaj mi server napise ko se povezem na net in kaj mora skripta odpisati. Zdej ne vem a morm jes napisat cis use kaj mi server napise al sam tisti na kaj nej bo skripta pozorna, naprimer

ko se konektam dobim:

Connect126381/123

*FE , FRI Terminal*

Login:
Password:

to je vse kar dobim, ta prva vrstica ni cisto tocna, dobim pa Connect in neke cifre. In a morm jes use napisat kaj dobim, ker jes sm sam napisu da mora skripta gledat na Login: in ko to najde odpise moj username in na Password: in ko tut to najde odpise moj pasword.

ampak men se vedno ne dela..............a mi lahko prosm kdo pomaga?

hvala..............Jani

Одговори путем е-поште