On Tue, Jul 11, 2000 at 03:41:45PM +0200, Mitja Novak wrote:

> mal dela je npr neki do 10h na mesec. in Ce pride ena bejba na racunalnisko
> firmo pa prnese misko ko ji ne dela ji bodo zaracunal zacento uro ki je ziher

Z eno masino, ki je postavljena in dela imas najvec tri ure dela na mesec,
ce gre kaj res narobe... ;>

> pa recimo resevanje podatkov iz diska (npr si si vse zbrisal) stane okol 40K
> pa vse kar naredi mujo je da zalaufa npr lost & found od powerquesta pa pocaka
> urco.
> in kaj je naredil za ta denar skoraj nic.

Primerjava s pobrisanim diskom/pokvarjeno misko je cisto napacna.

> ja ziher si bom kupu notebooka z 5K na mesec a ne.
> kako bom imel dovolj denarja ce pa pravis da je za 24h na dan za server rihtat
> 90K odlocno prevec?

Prevec je zato, ker so taki, ki bi zadeve nucali 24 ur na dan res redki. Se
bolj redki so tisti, ki bi v primeru okvare sli klicat serviserja ob pol
treh zjutraj. :)

Ko racunas neko ceno za vzdrzevanje masin se menis za ure. Ce ti bo uspelo
prepricat nekoga, da za en racunalnik rabis 10 ur na mesec, potem je to v
bistvu ze zelo lep dosezek. V vecini se pa stvari gibljejo tako, da za 10
racunalnikov pobiras pavsal za 10 ur na mesec recimo... Pa se to je lahko
precej za nekoga.

> To da si vedno dosegljiv in na voljo veliko stane. Osebno poznam cloveka ki
> administrira unix server
> (v eni        velki firmi)

Ah, vsi delamo v velikih firmah... Al pa vsaj vsak pozna nekoga, ki dela v
eni velik firmi... ;)

> Vsaka zacetna ura je 5.000 sit. za dosegljivost so pa pogoji taksni da od 7h
> ter do 22h se se mu placuje 15%
> njegove ure samo zato da je dosegljiv, vsak dan!
> njegov odzivni cas je max 1.5h. Ob intervenciji potem pac racuna svojo delovno
> uro (5000 sit)
> torej ze samo to da sedi doma mu prinese VELIKO vec kot 90.000.

Ce ima uro po 5000 SIT je to v bistvu ze kar poceni. Hm, nekaj me se zanima,
koliko je dejansko firm, ki si to lahko privosci in ki si to potem dejasnko
privosci... :)

> Ce se stranki gre da server laufa in ce ne more brez njega, te ne bodo nic
> debelo gledali.

Hm, ja... Vsak te bo najprej debelo pogledal, pa ne glede na to kolk rabi ta
server in ti rekel, da ma se druge ponudbe in jih bo pregledal. Ko bo najdu
eno, ki je za 100 SIT cenejsa, ti bo pokazal prst... :)

> a je boljs?

Malo... ;>

David!
MICROSOFT  -- Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools
Teenagers

Одговори путем е-поште