On Sun, 6 Aug 2000, Metod Kozelj wrote:

> Howdy!

> Predpostavljam, da se tale 'buggy' nanasa na ruzenje masine. Torej: ali ni
> malo buggy user, ki pricakuje, da bo masina z malo RAMa delovala enako
> dobro kot masina z veliko RAMa?

Mislim da je bilo buggy misljeno v smislu - "kaj ima masina brez swapa
sploh za ruzit po disku?"...

Kernel MORA nekaj ukrenit v trenutku ko zazene kmalloc in ne dobi zase
dovolj spomina. Za procese, ko zmanjka spomina je zelo jasno kaj se dogaja
in sploh ne vidim problema... malloc vrne NULL .. basta, zdaj je pa
problem procesa kaj bo storil, bo ponavljal malloc v zanki ali se bo
terminiral ali kaj tretjega...

Ce sem te prav razumel tvoj digital unix naredi posebno zadevscino in
stvar ustavi (blocking) v malloc klicu in caka da kdo drug sprosti ram?..
sej to se mi sploh ne zdi neumno, samo po moje spada to v userspace, saj
je vcasih nedopustno da bi malloc bil blockable...

Problem nastane da kmalloc preprosto MORA vsakic uspeti, ker so sicer
posledice nepredvidljive (ok, tole je divja predpostavka, ampak domnevam
da ta mora velja v 90% primerov)...~
Torej kaj kernel naredi... nekaj killa.. ? vprasajne je kaj in kako...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Одговори путем е-поште