On Wed, 9 Aug 2000, Iztok Polanic wrote:

> Zivim v LJ in me zanima koliko stane kabelski dostop do Interneta. Sem gledal
> za cene na www.telemach.si in na www.lj-kabel.si, vendar nisem nasel nic
> pametnega. A mi lahko kdo pove koliko stane modem, postavitev ter mesecna
> narocnina? Ali je prenos omejen?

Ziv.

Ce ti bo ponudnik Telemach bodo stroski nekaj podobnega:

Priklop 29kSIT, s tem, da modem ni tvoj. Postane sele po 5. letih uporabe.
Mesecna narocnina pa je 5.5kSIT, za neomejeno uporabo (en moj prijatelj,
ki je priklopljen prek Telemacha pravi, da je tudi ze prenasal podatke s
hitrostjo 250 kbajtov/s).

Ta Link-om pa je tako:

Priklop cca. 80kSIT, s tem, da takoj postanes lastnik modema, ki stane
cca. 60k in lahko naredis z njim kar hoces, ce ne bos uporabljal vec neta
(pri Linku celo obljubljajo, da bodo posredovali inforamcijo novim
narocnikom, ce se ga hoces znebiti, da ga lahko prodas). Mesecna narocnina
je nekaj cez 7kSIT na mesec za neomejeno uporabo. Vendar ti modem omejijo
na 512 kbit/s.

Sicer pa kot vem, ce ze imas stanovanje niti nimas prevec prostih rok pri
izbiri ponudnika kabla, ker so vec ali manj razdeljeni po conah.

lp,
Edi

PS: A ni Ljubljanski kabel pod Telemachom?

Одговори путем е-поште