Lep pozdrav,

doma imam proxy mrezo iz dve racunalnikov, Linux je proxy, Winsux
klient. Windows ima neko Windond mrezno ki deluje normalno se mi zdi.
Linux je prej imel 3com-ko ki pa ni bila moja (takrat je vse normalno
delovalo) nato pa sej 3-com-ovo zamejal za Genius in od takrat Internet na
winsih dela precej pocasneje, z drugimi besedami, sploh se ne da
downloadat ksne stvari ker  se Transfer rate postopoma zmansuje tako da je
na koncu le nekaj B/s prenosa nakar je Transfer timeout. Internet na
linuxu deluje povsem normalno. Mislim da kartica ne bi smela biti
pokvarjena, saj je stara nekaj tednov.

Hvala za pomoc! Rok.

Одговори путем е-поште