Zdravo,

Imam eno vprašanje, ki se pojavlja verjetno vedno in povsot. Zanima me, če je kdo že učinkovito rešil problem, kako določiti uporabniku linux sistema, da se ne more premakniti višje od /home/user direktorija. (FTP, telnet dostop)

Poleg tega me zanima tudi in vem, da je možno naslednje. Uporabnik pri telnet dostopu lahko z ukazom "ps aux"  pregleda vse sistemske procese in procese drugih uporabnikov. Enako se zgodi, da če požene program "top", da se mu izpisujejo vsi procesi.

Sedaj me zanima, kako je možno izvesti, da se ob teh ukazih kljub vsemu izpišejo samo procesi uporabnika, ne glede da zadaj tečejo še drugi. Torej, ko uporabnik izpisuje ps aux, se mu pokažejo samo njegovi procesi.

Upam, da sm bil jasen, pa da nism ponavljal teh vprašanj, če ste jih že kdaj prej imeli :)

LP,

Bojan Pogačar

Одговори путем е-поште