On Wed, 13 Sep 2000, Uros Gaber, PowerCom d.n.o. wrote:

> Ta problem se pojavlja, ko snemas preko mreze, ali kaj podobnega, ker vecina
> teh prenosov poteka binarno, ceprav bi morali potekati tudi v ASCII nacinu
> za datoteke in ker se to ne zgodi, dobis na koncu vsake vrstice se znakec za
> konec vrstice, ki pa preprecuje oz. zelo nagaja pri izvajanju skripte.
> Enostavna resitev: Ce imas instaliran PICO editor na svoji masini, enostavno
> odpri to datoteko, naredi en presledek in ga izbrisi (sprememba datoteke) in
> jo se enkrat shrani, pa bi moralo delovati.

ne vem ce je tole blo ze na listi (nisem imel namrec casa prebirati vseh
mailov, ko sem prisel domov)... pa vendar:

(na slacku) obstajata programcka fromdos in todos in delata ravno to, da
spreminjata tiste konce vrstic:
uporaba je sledeca:

fromdos < file_from_dos.txt > file_for_unix.txt
(& vice vresa)

z kaksnimi malimi shell skriptami lahko spises skriptico ki po potrebi
spremeni recimo vse .txt file v trenutnem diru or sth.

lp, rok.

Одговори путем е-поште