Imam tezave v xwindowsih pri razlicici redhat 6.1. Ko skusam vzpostavi povezavo z internetom v KPPP mi modem lepo pozene in vzpostavi povezavo z aresom, vendar kaj kmalu prekine z obvestilom:
"pppd deamon died unexpectly".
Ceprav sem skusal spreminjat iz PAP v CHAP ter kljukico pri "use lock file", mi ta dela se vedno tezave. Iz log faila je razvidno sledece:
Sep 13 16:27:31 localhost pppd[845]: The remote system is required to authenticate itself but I
Sep 13 16:27:31 localhost pppd[845]: couldn't find any secret (password) which would let it use an IP address.
V kolikor se skusam logirat manualno preko terminala mi sprejme uporabnisko ime ter geslo, vendar ko pritisnem na continue mi zapre okno ter tudi povezavo brez nikakrsnega opozorila.
Moj modem je US robotics externi 56k priklopljen na COM1.

Одговори путем е-поште