Hi

Uspesno sem prevedel kernel 2.2.17 na Debianu, nekatere stvari sem
prevedel kot module, sedaj pa me zanima iz katere datoteke Debian
bere, da module nalozi obstartu. Za datoteko /etc/modules.conf, pise
naj jo ne spreminjam, ampak naj modul apdejatam z update-modules, ki je
v modutil paketu. Toda v direktoriju /etc/modutils/ je kar nekaj poddi-
rekotrijev in ni mi ravno jasno, saj se mi zdi da se stvar ful spreminja
od RH ali pa Caldere.

Torej z katerim ukazom module zapisem da se mi nalozijo ob bootu in
da jih ne rabim nalagati rocno.

Drugo vprasanje pa glede reiserfs, vkljucil sem ga v kernel in sedaj
lahko naredim reiserfs partisicjo z mkreiserfs. Nisem se poizkusil, in
zanima ne ali lahko vse obstojece ext2 particije pretvorim v reiserfs in
ce je to smiselno.

LP,

Davor

Одговори путем е-поште