On Mon, Dec 04, 2000 at 06:04:46PM +0100, Leon Koricki wrote:
> Meni omenjena kartica deluje pod linuxom brez problemov in sicer z modulom ne2k-pci,
>skupaj z mrezno 3com509BTX.

Kot je ze bilo povedano...ce je 10/100, potem ni ne2k-pci ampak rtl8139.
Seveda ce gre za kartico pod 5KSIT. Toliko namrec stanejo najdrazje kartice
s tem cipom, kar jih poznam...na Unistarju so to Allied Telesyn. Sicer pa
sem pred casom ze skoraj nabavil par komadov po 2500+davek.

> Skratka solidna kartica za soliden denar.

Agreed...ni za kdovekaksno profesionalno rabo, ampak ce ni druge uporabimo
tudi to ;-]

lp,

--
Borut
I bought one of those new microwave fireplaces. Last night

Одговори путем е-поште