On Tue, Jan 30, 2001 at 08:39:09PM +0100, Bojan Seni?ar wrote:
> poiskušal sem z debuggingom ampak pol mi zapisuje vse živo in mrtvo za en obični
>mail mi naredi do 15k dolgi log. To bi rabil kot neko kontrolo, da lahko potem nekomu
>dokažem, da je takrat ob tej uri njegova mašina to pošto pobrala dol.

Sicer qpopperja ne poznam, vendar bos to s Subjectom bolj tezko resil
(brez posega v izvorno kodo). Mogoce pa je qpopper nekaj posebnega.

Ali ti zadosca, ce vidis od koga je mail? sendmail ti pri sprejemu
v loge napise envelope senderja, ki je ponavadi tisti, ki je sporocilo
poslal (razen pri mailing listah in kadar te hoce kdo nategnit). Ce je
sporocilo zapisano v mailbox in je user po tem pobral posto, je gotovo
dobil tudi tisto sporocilo.

lp,

--
Borut