On Thu, 5 Jul 2001, Mitja Zabukovec wrote:

> nikakor mi ne uspe na web server uploadati filea, večjega od
> 2Mb. Server je Apache 1.3.12, upload skripta je v PHP,
> 4.0.4pl1, form za upload uporablja metodo POST.
> Povečal sem že upload_max_filesize v php.ini, pa ni pomagalo,

Meni pri kombinaciji Apache 1.3.9 in PHP 4.0.3pl1 dela tudi uploadanje
vecjih datotek. Sem pa za to moral povecati spremenljivke memory_limit,
post_max_size in upload_max_filesize v php.ini. Nobenih sourcev nisem nic
spreminjal.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED],
Faculty of EE & CS          |           [EMAIL PROTECTED]

Одговори путем е-поште