Hi,

On Sat, 21 Jul 2001, you wrote:
> V KMailu kar naenkrat ne vidim nobene poste v inboxu vec. Vidim le mail, ki
> sem ga danes ravnokar dljal. Ko sem sel pogledat v inbox (~/Mail/inbox ali pa
> nekaj podobnega) sem ta videl, da je vsa posta se vedno tu VKLJUCNO z zadnjim
> sporocilo, ki ga se lahko vidim. Ima kdo kako idejo?

Uporabljam kmail, vendar česa takega še nisem doživel. Sem pa mel probleme z
drugimi k-aplikacijami (denimo non-native kisdn). Najverjetneje so pokvarjene
nastavitve, tako na pomaga, če poiščeš mape z nastavitvami (ime se začne s ".")
v tvojem domačem imeniku in jih pobrišeš. Znova zaženi kmail, izdelal bo
default configuration files (ne da se mi prevajati :>) in bi moral steči.
Seveda si prej zabeleži vse pomembne nastavitve, ala POP3 in STMP strežnik.

Torej:
$ rm -fr ~/.kde/share/config/kmailrc
$ rm -fr ~/.kde/share/apps/kmail/

Še enkrat: vse delaš na lastno odgovornost. Preglej zgornji mapi, če vsebujeta
kaj uporabnega, in to arhiriraj. Išči v ~/.kde še kake druge mape z
nastavitvami, čeprav mislim, da je to vse. Ako kmail še vedno ne deluje, ga pač
reinštaliraj. Uporabiš lahko kar rpm.

-ike

Одговори путем е-поште