On Thu, 27 Jan 2005 15:53:41 +0100, Jure Äuhalev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Moja osebna ugotovitev, ki sem jo potegnil iz tega posveta je da nimam
> pojma kako se patente spodbija. Predstavniki UIL so nam stalno
> razlagali o tem, da lahko patent spodbijam skoraj na vsakem koraku
> (pri prijavi, po sprejetju, na sodiÅÄu .. Åe posebaj jim je bilo vÅeÄ
> spodbijanje na sodiÅÄu). Vem pribliÅen postopek in ceno prijave novega
> patenta a cene birokracije, ki je potrebna za spodbijanje mi ni preveÄ
> znana.
> Tako da bi predlagal en HOWTO (oz. link Äe Åe obstaja?) v katerem bi
> bilo opisano kje se vse lahko spodbija patent in kako (katere
> [...]

Na podlagi dosedanjih izkusenj s slovenskim sodnim aparatom:

- vzame ogromno casa
- je zelo drago (po moje 10.000 EUR in vec, ja, za izpodbijanje)
- nisem ziher, a denar dobis nazaj, ampak po moje ga ne
- ce bi se to dalo dovolj poceni, potem bi kdo to ze masovno pocel

Ce lahko vsak placa jurja tolarjev in vlozi "tozbo" ali kakorkoli se
temu postopku za izpodbijanje patenta ze rece, potem smo ze zmagali,
ker nas je dovolj, ki si to lahko privoscimo. Ampak ker ne gre za
jurja tolarjev ampak evrov se mnozica kandidatov toliko zmanjsa, da to
pac ne bo slo. Poleg tega, da bi to verjetno kdo opazil in se potrudil
oteziti.