torej, ftp v aktivnem rezimu dela takole,
klient se priklopi na port 21,
server rece ok,
klient rece recimo ls in poslje svoj port 32323 (eden visoki prost)
server rece ok, se skonekta na klienta na port 32323 (ki ga je dal klient
    se pravi se vloge obrnejo, in poslje podatke

Ja, to sem si mislil.

ce imas FW in interni FTP to valjda ne gre, zato gres v pasivni nacin

Ce jaz recem "ls" stvar deluje. Ce recem "put" ali "get" pa ne deluje. Tako v pasivnem kot v aktivnem nacinu.

kjer je server vedno server, s to razliko da za DATA prenos (recimo ls)
server pove na kateri visoki port se klient za te podatke skonekta
vendar jih moras na FW odpret in na serverju fiksirat, recimo od 4000-4005
in potem bo delalo

Torej v pureftpdju sem "fiksiral" porte na 30000-50000, ne vem pa tocno kaj mislis s tem, da jih moram na FWju odpreti? Forwardirati ali odpreti? Odprl sem jih ze, pa nekako ne deluje.

Hvala.

Nejc Skoberne