hi,

to ti linux obravnava kot eno samo omreÅje.

naredi sledeÄe. renumeriraj ip naslove in sicer takole:

administracija:
* mreÅa:               192.168.0.0
* moÅni ip za hoste:   192.168.0.1 - 192.168.0.126
* Åt. hostov:          126
* netmask:              255.255.255.128
* broadcast:            192.168.0.127

proizvodnja:
* mreÅa:               192.168.0.128
* moÅni ip za hoste:   192.168.0.129 - 192.168.0.254
* Åt. hostov:          126
* netmask:              255.255.255.128
* broadcast:            192.168.0.255

z zgornjim renumeriranjem si iz ene C razredne mreÅe pridobil 2 subneta.

takega numeriranja kot je spodaj naveden, navkljub ukvarjanju s podobnimi
temami, Åe nisem videl. problem je predvsem netmask/subnetmask, kar si tvoj
pingvin razlaga kot dva gatewaya za eno in isto mreÅo, kar pomeni one big
mess. ne moreÅ se kar na pamet odloÄit koliko bo veliko omreÅje, za to
obstajajo jasna pravila. kot dodatno Ätivo pa ti priporoÄam kako CCNA knjigo
(domaÄa naloga!!! :))) ).

pozdrav,

gregor.

Äe imaÅ skonfigurirano omreÅje tako, kot sem zgoraj napisal tudi
gatewayev ne rabiÅ nastavljat, razen paÄ default gatewaya, ker ima linux
lokalno priklopljeni obe omreÅji in route do omreÅij pozna.