Zdravo.

Zelel bi dobiti nazaj podatke z enega pokvarjenega diska. Pokvarjen je na tak nacin: ko hocem kopirati podatke z njega, dobim tole:

cp: cannot stat `Vzdrzevanje/i_backup': Input/output error

Zanima me, ce kdo ve ali obstaja kaksno orodje, ki bi mi pomagalo spraviti dol kar se se spraviti da? A se da na kaksen nacin "ignorirati" napake, ki jih vrne kontroler in vseeno poskusiti prebrati kar je na disku? Ce tukaj cez zazenem e2fsck bo samo se slabse, ker tistih direktorijev, ki jih sedaj se vidim (vendar ne morem "vanje") verjetno sploh ne bom vec videl. Particija je ext3.

Hvala za kakrsnokoli pomoc.

LP, Nejc