hvala, pa sem istakal, če ima php to funkcijo ap nisem našel:)

lp
----- Original Message ----- From: "Rudi Benkovič" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Glavni dopisni seznam LUGOSa" <lugos-list@lugos.si>
Sent: Sunday, August 14, 2005 12:54 PM
Subject: Re: [LUGOS] UTF-8 na iso-8859-2 strani (PHP)?

On Sunday, August 14, 2005, 12:40:03 PM, Tomaž Toplak wrote:

Imam html stran, ki uporablja kodni nabor iso-8859-2. To zaradi nekaj
kopliciranih razlogov ni spremenljivo!
Na tej isti strani imam košček PHP kode, ki parsa XML datoteko in iz nje
izlušči novice (naslov, opis).
Tu se pojavi težava, tekst ki ga dobim z parsanjem xml-a z v
PHP vgrajenim xml parserjem je kodiran kot UTF-8.
Če ta tekst prikažem na strani so šumniki neberljivi, če preklopim
kodiranje strani na UTF-8 pa so neberljivi šumniki ostalega besedila.
Ima kdo kakšen preprost predlog, kako bi rešil ta problem? najboljše da
v sami PHP kodi parserja?

Pretvori UTF-8 stringe v ISO-8859-2 s tem:

http://si.php.net/manual/en/function.mb-convert-encoding.php

--

Rudi Benkovič           [EMAIL PROTECTED]