heh, jaz sem letos v poletnem semestru imel seminarsko nalogo pri Osnovah informacijskih sistemov, kjer sva s sošolcem razvila en tak program napisan v javi, in je čisto lepo delal tudi na linuxu:) Bilo narejeno tako, da je program podatke o naročilu hranil v sql bazo kamor je zapisal datum, št. naročila, uporabniško ime naročnika in naslove do slik, ki jih je shranil na ftp server, kjer je vsaka stranka imela svoj prostor!
V bistvu dokaj preprosta stvar, a kar učinkovita, po moje:)
del seminarske je bil tudi program za foto studie, a je bil ta bolj slabo dokončan, glavno da je bilo 10:)

lp